Monthly favorites: April



Hey guys :) here I am again with my monthly favorites :D I know, I showed you my favorites last month.. but it wasn't that good >.< because as I said in the video I didn't try as many products as I did this month and I was super super nervous lol but well.. I'm learning, I'm learning haha! Hopefully you'll like this video better :) & have a wonderful week everyone ^.~   

Espa;ol:
Holaaaa :D! estoy de regreso con mis favoritos del mes de Abril ^.^ se, que el mes pasado les hice un video mostrandoles mis favoritos del mes de Marzo, pero para ser honesta para ese entonces no habia probrado sufientes productos como para mostrarles y segundo estaba SUPER nerviosa hahaha! pero bueno estoy aprendiendo, todavia me falta mucho >.<! espero y les guste este video y.. FELIZ comienzo de semana :D!
















No comments:

Post a Comment